lördag 11 april 2009
















Glad Påsk på er. Det är fruktansvärt vad allting går fort nuförtiden, och jag har så jävla mycket ångest rent ut sagt. Skolan går inte alls bra, har nog aldrig gått så dåligt innan. Men som sagt jag får skylla mig själv; det krävs inte alls mycket för att prestera bra i skolan; vilket jag märkte på provet jag skrev sist, jag är inte värdelös. Utan jag KAN om jag VILL.Så nu är det andra bullar, och jag vet att jag kommer klara de, jag har börjat tro på mig själv eller rättare sagt jag SKA börja tro på mig själv. I Torsdags blev det fest i Eslöv, det var verkligen super trevligt så länge det varade, blev en rättså tidig kväll, pga att det blev lite mycket för två personer som jag fick ta hand om, ! Sånt som händer. Igår blev det 18års Fest hos min kusin, blev väldigt god mat, och en väldigt rolig kväll, ! Idag har jag varit med Johanna, vi har käkat glass, men blir helt galen när det är så fint väder ute, man blir verkligen super glad. Sitter och väntar på att Familjen ska komma hem, sen bär det av till Mormor för att fira Påsk,...

Svart Klänning - Ginatricot 149:- Leggings - Gina Tricot 99:- Rosa rutig skjorta - BikBok 74:- Vit väska - ärvt från mammas farmor.

Pussss