torsdag 9 april 2009

Leopard tunika från H&M 99:- Leggings från Gina Tricot 99:- & Blått Snäckarmband från Johanna


Man kan inte bli lyckligare än att vakna upp en morgon och solen skiner in genom fönstret, och som sagt det gjorde de idag. Man känner sig lite mer piggare om morgnarna nuförtiden, har det med vädret att göra ? Igår när jag var i Lund, blev mitt busskort av Magniserat, sjukt irriterande och likadant hände det för Emma, så vid 11.00 begav vi oss ner till Kommunhuset för att byta busskort, men ja imed jag går i Eslöv gick inte det av någon konstig anledning. Så jag får försöka åka på busskortet ändå, tror nog det ska funka.
Verkligen helt underbaaaart väder idag måste jag ju säga, fast i skuggan är det väldigt väldigt kallt. Väntar på att G ska komma, har längtat efter honom. Vi ska ner i byn för att hitta en födelsedagspresent till Sandra, för ikväll blir det fest i Eslöv, och det ser jag fram emot. Nu ska jag fixa lite inför påsken, Ni får allihop ha en superduper Påskhelg.
Pusssss EMMA