onsdag 8 april 2009

Idag har hela dagen spenderats i Lund tillsammans med Emma, man har känt sig helt stel och allmänt trött hela dagen, har de med vädret att göra kanske? Innan jag åkte hemifrån var vädret verkligen värdelöst, men under dagen sprack himlen upp och lilla solen kom fram. Och det blev en del fynd, som sagt igår var jag även i Malmö med Johanna & Maja. Så på två dagar har jag köpt : Skor från skopunkten 99:- Öronhängen från TopShop 20:- Skjorta från BikBok 74:- & Leggings från GinaTricot 99:- har även köpt saltvattens spray till håret på Lindex 19:- . Jag är rättså nöjd faktist. Fast nu är det snart slut i börsen "igen" och det är jag inte lika nöjd över. Mitt busskort har av magnitiserats idag och det gillar jag inte, så imorgon måste jag ta mig till Kommunhuset för att få ett nytt busskort. Imorgon blir det även fest i Eslöv, hos Sandra som har fyllt 17år. Hoppas kvällen blir lyckad.

Pussss

Inga kommentarer: