söndag 5 april 2009

Fredag,Lördag,Söndag

Fredag: Som sagt idag var våran skola hotad, så därför blev det ingen skola precis, väldigt skönt om man säger så. Så påsklovet börjad tidogare för mig iallafall. Jag stack in till Malmö för att möta Johanna & Ellen. Pernilla var även med en snabbis i stan, skulle handla en tröja till älsklingen. och jag handlade även torrshampoo 69:-, imed mitt hår blir fett så pass snabbt, så istället för att duscha jämt och ständigt så sprayar man i det i hårbotten, det HJÄLPER faktist :) Sen på kvällen blev det även Jägers, förfestan tillbringades hemma hos Johanna, och det var faktist väldigt trevligt. Som sagt man har alltid roligast på förfesterna, jag har det. Själva Jägers var också roligt. Träffade massa trevligt folk.

Lördag: Vaknade faktist rättså tidigt för att ha varit ute hela natten, och ovanligt pigg var jag med. vid 14.00 stack jag och älskling hem till honom. Och HERREGUD vad härligt väder det var, jag och älskling tog ut vars en solstol och satt där jätte länge tillsist somnade båda två i den stekande solen, härligt värre. Känns som man fått lite färg iallfall. Blev en rätt lång kväll, kollade på en super film med Linnea, sen gick vi och la oss.

Söndag: Vaknade rättså sent idag, var verkligen skönt att sova ut efter en aktiv helg. Hade faktist hoppats på lite bättre väder, ville ju sola. Men fram emot kvällen kom solen fram iallafall. Har blivit en massa film-tittande idag, rättså skönt. Men man känner sig helt seg och äcklig, skulle egtnligen behövt ta en dusch, men frågan är om det är lönt? Ska åka hem 08.00 imorgon bitti, så får kanske vänta tills att duscha då. Blir nog lund eller malmö imorgon, ganska najs faktist, och PÅSKLOVET börjar på riktigt, även på kvällen ska jag och Johanna ha kompismys, det gillar jag :D

PUSSSS



1 kommentar:

Billiondollarbaby.blogg.se sa...

Trist att det inte blev någon idag.
VIll du att jag skickar dina armband i veckan eller ?
Btw, du måste säga till om du ville köpa de nya armbanden! Kolla bloggen! :>