torsdag 2 april 2009


Nu är det äntligen vår, och jag hoppas det kommer vara varmt nu framöver, men inte jätte jätte varmt utan den värmen får vi ha till sommaren istället. Idag har det varit så pass varmt så man kunde lägga av sig sin tjocka vinterjacka. Man får riktiga vårkänslor, och det glädjer mig väldigt mycket.
Äntligen är det snart påsk, tiden bara rinner iväg, man hinner inte med i svängarna. Det är nästan bud på att börja klä sig lite lättare, istället för en tjocketröja eller ett par tjocka jeans. Fast man ska inte ta något förgivet, för rätt vad det är så blir det kallt igen. (skulle inte förvåna mig).
Bara så ni vet så till hösten kommer jag starta en "mer" seriös modeblogg, som jag ska ha till prjojektarbetet de sista året på gymnasiet. Och det ser jag verkligen fram emot, där jag även kommer fotografera folk som har speciell klädstil, sånt där som jag fastnar för. och då lär min systemkamera komma till lite mer användning, sen precis innan jag tar studenten ska jag då ha en visning om min blogg. Får hoppas någon fastnar för den iallafall.
Imorgon blir det ingen skola mer än "Dans" pga av att våran skola är bomb hotat, och som sagt man vill inte riskera sitt liv, men jag tror inget kommer att hända, men för säkerhets skull ska jag nog hålla mig borta där ifrån. Sen blir det Malmö efter skolan, ska möta flixen där, sen bär det av hem till Hörby, för att göra sig iordning inför Jägers. Det behövs en del tid om man säger så.
Pusss

1 kommentar:

Billiondollarbaby.blogg.se sa...

SV: Amrbanden kostar 25 kr styck, så det är bara att ha plånboken redo när jag kommer på måndag ;>
Kan ev. även fixa i andra färger :>