onsdag 1 april 2009

Sommar?

Glassiga kläder i sommar På sommaren äter man gärna glass. På sommaren behöver man även kläder.Då kan man lika gärna klä sig som en glass och dessutom följa trenden med starka färger och djärva färgkombinationer.


När sommaren kommer kan det kännas uppfriskande att hitta en ny stil, men istället för att gå till de vanliga butikerna väljer allt fler secondhand.
Jag tycker själv det är väldigt tråkigt när alla går klädda likadant, varför inte komma på något eget, ? Fast i och för sig det kanske är svårt att hitta något precis eget, och vissa kanske inte vågar prova något nytt, för de är rädda för att bli dömd, men jag säger bara skit i det. Folk som inte vågar prova nya saker tror inte de kommer platsa i mängden, utan måste se ut som alla andra. Jag tror man kommer mycket längre i livet om man VÅGAR vara sig själv, och inte vara någon som man egentligen inte är.
Nu när solen kollar fram och värmen bränner in igenom vinterjackan som man har på sig fortfarande, då hoppas man på att våren snart är på väg, fast det skulle inte förvåna mig om det kommer bli alldeles för varmt nu, och sen till sommaren kommer vi få dåligt väder. Det tror jag.

La Garçonne - Erin Wasson X RVCA Sideshow Dress - 1 279 :- (klänning)
Coral colored leather school bag - 12 363 :- (väska)
Coral Layered Flower Studs - 66:- (öronhänge)

Puss

1 kommentar:

Billiondollarbaby.blogg.se sa...

Du börjar låta som en riktig modebloggerska du ;>
<3