måndag 30 mars 2009


Lite kläder hade faktist inte skadat just nu. Jag vill bara shoppa shoppa shoppa. Fast det är inte speciellt lätt när man inte har några pengar. Och när man väl har pengar så spenderar man upp dem på direkten. Jag tror nog det är så för alla? Tänk om man kunde vara sparsam, undra om livet hade varit enklare då? Jag tror faktist inte det. En sak som jag tror alla ungdommar gör är att, bara shoppa något bara för man MÅSTE. För jag kan väl tillhöra den gruppen som gör på de viset. Men jag tror efterhand att man lär sig hantera sin ekonomi, därför ska man börja med det i tid så man inte står där själv en vacker dag utan några pengar och inte ens kan försörja sig själv. Det är inte bara sanning utan ren fakta också.
Jag tycker vårmodet iår är väldigt bra, det finns så mycket att välja på. Men en sak jag kan störa mig på, de är vissa färger, på kläderna, sådana jätte klara färger som man blir färgblind av. Sen är det så fruktansvärt svårt att matcha andra klädes plagg till ett skrikigt klädesplagg, DET ÄR VAD JAG TYCKER.
Gina Tricot - Sara Harem Trousers- 199:-
Gina Tricot - Milly Bag Rosa - 149:-
Gina Tricot - Juliette Top - 99:-
-------------- - Rosa Armband - 99:-
Pussss

1 kommentar:

Billiondollarbaby.blogg.se sa...

Jag är då inget fan av harmsbyxor, tycker de ser sjuuukt fåniga ut, dock är det säkert sköna i soffan en myskväll :>
För att sätta ihop outfits-bilder så registrera dig på polyvore.com (finns länk bland länkarna på min blogg). Sjukt nice äre och där är äckligt mycket kläder och man kan se var de kommer ifrån :>