torsdag 16 april 2009




Huvudverk för hela slanten! Mina ögon ville verkligen inte öppnas imorse, fastän hela sovrummet var ljust. Fast efter många om och men kom jag upp. Det kände faktist allmänt bra att åka till skolan idag, varför vet jag faktist inte? Vädret är väl inte något att hurra för, har blåst iprincip hela dagen. Fast man blir alltid glad av lite sol. Jag är ytterligare en dag förbannad, den 5 maj ska vi ha våran premiär (Teater-Klassiker), jag ska spela i två pjäser, i väntan på GODOT och FRÖKEN JULIE. Idag blev vi inbjudna av våran teater lärare för att kolla på SP1 estetiskverksamhet som skulle ha en liten föreställning. Jag säger bara lönt att vi ska spela upp det, våran teater lärare har gjort exakt likadant för dem. Jag kan säga alla i min teaterklass gick upp i lågor. Även bra saker har hänt idag i skolan, jag gjorde en redovisning på fotografiskbild, och det gick faktist oförväntat bra, så jag är hel nöjd.


Har även sålt ett par oanvända lila jeans leggings strl S idag för 50 kr, nu får jag hoppas att dem passar henne med. Om ingen annat kan ni alltid kolla in hennes blogg http://billiondollarbaby.blogg.se



Pusssss

Inga kommentarer: