söndag 15 mars 2009

söndag


Sandra skulle egentligen kommit idag, men det hände lite saker tyvärr.
Dagen började med att mamma gjorde Smoothies till frukost, extremt gott måste jag säga. Sen har jag bara kollat film med mamma! Efter det begav jag mig ner till City för att möta Johanna & köpa såpbubblor ;D Och de skulle vi ha till fotograferingen, som gick helt hyfsat, kunde blivit bättre om man säger så. Blev även BINGOLOTTO kväll med Johanna, vilket gick asdåligt. Efter det hjälpte hon faktist mig med historieläxan =) samtidigt käkaa vi poppcorn som om vi aldrig sett det förut. Vi snackade som vanligt skit med, slutadee med att tiden bara rann iväg som vanligt. Men imorgon ska Johanna möta mej efter skolan då vi ska bege oss till Ö&B, och ha shoping tur där.

har även beställt en ny väska & plånbok idag ! väldigt nöjd.

Inga kommentarer: