måndag 16 mars 2009



Idag efter skolan kom Johanna in till Eslöv för att möta upp mig på stationen. Sedan begav vi oss till Ö&B, och ja vi båda var på shopping humör som vanligt. Jag investerade shampoo + balsam, barnvitaminer imed jag blivit vegeterian igen, Drinkblandning, (Gele hallon) kunde inte motstå det! Sen tog vi en vända in på ICA medans vi väntade på bussen och som sagt de hade extra pris på HUBBABUBBAS svin goda tuggumin, 3 paket för 10 kr :D Sedan tog vi eslövsbussen hem till Hörby, sen gick vi till ICA där med, för Johanna skulle fixa angående jobbet. Vi blev hemkörda till mig, sen påbörjade vi kvällsmaten, som blev Aubergin och kikärts gryta med ris :) riktigt smarrigt. Nu är man ju vegeterian och som sagt jag får se hur länge jag kommer klara de, :) men jag trivs om man säger så .
Ska träna på engelskredovisningen som jag ska ha imorgon! kan iprincip ingenting.
Pusssss/E

Inga kommentarer: