onsdag 18 mars 2009


Dagen började med att man vaknade upp i storarummet, solen sken rakt på bäddsoffan, så jag och Gusten fick gå in och lägga oss i min säng. Vid 10.00 tiden ringde Johanna, ochvi kom fram till att vi skulle mötas klockan 12.00 nere i byn, för att bege oss ut till Osbyholm med raska steg. Innan det blev det god frukost med Gusten & mamma. Smoothie & grovmacka med keso och avokado. Sen hade jag och Gusten följe ner till byn för han skulle ta kompleterinstaxi från torget.
Sen började min och Johannas vandring, trodde faktist det skulle vara jobbigare än vad det var. När v väl kom fram till Osbyholm, gick vi till Johannas farmor som bjöd oss på fika. Sammanlagt tog det 1,5 h att gå fram och tillbaka ! Sen gick vi in en runda på Amnesty, men vi hittade inget speciellt.
När vi kom hem till mig satte vi oss med läxorna, man får ju passa på när man har studiedagar, och det gick faktist hyfsat bra, fick något gjort iallafall.
När mamma kom hem lagade vi vegetarisk mat än en dag ! det blev Spagetti med morot och tomat sås , det blev faktist väldigt gott.
Ska eventuellt hämta ut min väska & plånbok imorgon eller så gör jag det på fredag. Beror på när jag är hemma imorgon, för vid 4 tiden åker jag hem till Gusten, för att fotografera till ett skolarbete och såklart för att mysa med honom !
Innan man lägger sig ska man bläddra igenom Apollokatalogen och drömma sig bort.
pussss

Inga kommentarer: