torsdag 19 mars 2009

Sjuk?


Dagen började med att jag vaknade av att jag hade fruktansvärt ont i halsen, fast bara på ena sidan. Fast jag gick till skolan ändå, känner verkligen inte för att bli sjuk "igen". När jag kom till skolan började jag med att gå och kolla på konsert som kör eleverna hade, sen på KULI lektionen fick vi ett häfte på ca: 80 frågor om Alkohol,tobak,narkotika,sex och lite allmänna frågor, som vi skulle svara på. Det tog ungefär 25 minuter. Var även på möte hos sjuksyster idag tillsammans med Fanny & Hanna ! Fick enorm huvudverk efter halva dagen i skolan, sen när jag kom hem sov jag i lite mer än 1h, sen cyklade jag ner till mammsens jobb för vi skulle göra lite ärenden i byn. Snabbt hem och laga mat tillsammans med Magnus som kommit hem från en veckas arbete. På matsedeln idag var det , Majsplättar med keso och fetaost röra även sallad ! väldigt gott. Snart helg, och det kommer bestå av mycket roliga grejer, hoppas bara på att jag inte blir sjuk.
Puss

2 kommentarer:

majsan sa...

Fin blogg du har vännen<3 Det lät gott med majsplättar, ngt recept?;D Hoppas du kryar på dig och har en trevlig helg, kram :)

emmaweman sa...

mums:D