fredag 20 mars 2009


Hade feber imorse när jag vaknade, så det blev ingen skola för mig minsann, och därför ingen fest ikväll heller, lite smått tråkigt faktist, blir istället hemmamys med familjen och älsklingen. Systeryster ska bo hos oss i en vecka framåt nu, pga hon ska på praktik.
Har iprincip bara legat hela dagen, kollat på tv/film, sen vid 15.00 kom efterlängtade älsklingen. Efter mamma slutat jobba, hämtade vi upp henne på jobbet, och begav oss till CITY GROSS, skönt att komma ut och röra på sig. När vi kom hem påbörjade vi på maten direkt, idag blev det bönburgare, med rödkol och morots sallad, inkl avokado röra , väldigt väldigt gott måste jag säga. Sen ikväll blir det nyponsoppa.
Måste bara påpekade att jag och mammsen hämtade ut min nya väska och plånbok, faktist ett jätte bra köp, är väldigt nöjd. Imorgon blir det handledar kurs för slanten, sen på kvällen blir det väl flixen, :D
Puss

Inga kommentarer: