lördag 14 mars 2009











Jaha, det är lite ledsamt att helgerna ska gå så förförligt snabbt, man hinner nämligen inte med. ytterligare en Lördag där jag inte vet vad jag ska göra ? Fast egentligen orkar jag inte göra något. Catharina åkte hem 09.20 imorse, vi båda somnade snabbt som tusan igår, men skööööönt var bara förnamnet! Har egentligen lite läxa som borde göras, men jag har inte ork till det "som vanligt". Ikväll får man besök av Emma, och det blir en massa melodifestival, VINNER Caroline af ugglas , då vet jag inte vad jag gör, hur fan rent ut sagt får man bete sig som hon gör på en scen? hon är bara så smått pinsam, tycker jag iallafall. Jag förstår inte vad svenska folket ser i henne? Släkt till Thomas Dileva eller?

E.M.D vill jag ska vinna, eller Måns Zelmerlöw =) så jag hoppas verkligen det bästa.


Funderar på att ut och springa en liten runda ! Och som sagt på Måndag blir jag Vegeterian igen :) Och denna gången ska jag verkligen klara det. Jag får till och med inte äta godis, det som jag älskar så himla mycket. Vill man så kan man.


Ha en härlig Lördags kväll / E


Inga kommentarer: