tisdag 24 mars 2009


skola igen,
och jag kan ju inte direkt tycka att det är speciellt kul. Fast idag har det varit en otroligt slapp dag, var på en föreläsning om Alkohol idag, visst det var intressant men herregud hur många gånger har man inte hört om allt dedär. Nu får det vara slut med det kalla vädret, och alldra helst det ska väl för tusan inte snöa i SNART April månad. Nu ska det vara sol,sol,sol så man bara kan gå i tjocketröja. Sen får sommaren gärna komma så snart som möjligt. Och på tänka på sommaren så har jag faktist varit med i en tävling på Sofies blogg, kolla gärna in (billiondollarbaby.blogg.se). För tillfället har jag inte så mycket att skriva, man så fort jag får det så ska jag skriva värsta romanen.
Pusssss

1 kommentar:

Billiondollarbaby.blogg.se sa...

Nu har jag äntligen skaffat ett såntdär google-konto så att jag kan kommentera din blogg ;>
Gulligt av dig att länka sötan :>
Tävlingen avslutas på söndag, och då lottar jag fram vinnaren, efter det kommer det komma ännu en tävling, under påsklovet (vecka 15).
:>