onsdag 22 april 2009

Pluggplugg

JA TACK, nu får det gärna bli sommar, så vi kan gå på sommarlov,
fast först och främst måste jag kompletera en massa i skolan, och det
jag inte får gjort innan sommaren, ska jag göra första veckan efter sommarlovet,
då sista året på gymnasiet ska bli väldigt bra, ska sköta skolan för sådan här
press vill jag aldrig mer ha.


Tjänat 200 kr på 20 minuter , jag tycker det är rättså skickligt!
jag har städat på systers rum, hemma hos pappa.
Imorgon bitti klockan 06.08 avgår bussen från Sösdala station och är i Höör
06.38, sen 96.53 avgår bussen från Höör till Hörby, sen blir det hem och sova
en stund innan bussen går 08.55 till Eslöv.

Nu ska jag duscha och sen plugga lite till,

har även startat upp en annan blogg, som jag ska ha till mitt
projekt arbete i 3:an , men lär nog tjuvbörja skriva på den,
det verkar nämligen mer intressant på blogg.se !
eweman.blogg.se



PUSSSS

Pusss

Inga kommentarer: