lördag 18 april 2009

Fest


Jag är faktist väldigt pigg idag, det går verkligen inte att sova länge nu om dagarna, för solen skiner rakt in på rummet, så man är så gott som uppe med tuppen. Vid 10.00 tog jag cyklen ner till byn för att fixa klart födelsedags presenterna till Fiffi & Sandra, det gick faktist rättså snabbt. Sen när jag kom hem sorterade jag tvätt, har tvätte tid mellan 11.00-15.00 idag. ( Var ett bra tag sen jag tvätta). Funderar på att gå och duscha och packa lite till ikväll. För vid 15.00 tiden drar jag upp till födelsedags grisarna för att fixa håret på fiffi, :)Har även fått i uppgift att ta med mej min systemkamera och fotografera under kvällen. Har inte så mycket mer att säga idag,
PUSSSSS
Svart långärmad tröja från Gina Tricot, & Midje kjol från MQ.

Inga kommentarer: