torsdag 12 mars 2009

Snö i Mars månad


Jag förstår fortfarande inte varför det ska snöa? För det första gillar jag inte snö överhuvudtaget, för det andra ska de vara vår nu. Så jag hoppas att våren dyker upp snarast!

För tillfället är jag väldigt trött och sliten, skolan tar kol på mig, orkar exakt ingenting om man säger så. Uppsatts skrivning i svenska idag, och jag hoppas det gick hyfsat, skrev om mobiltelefon besatthet bland dagens ungdommar! Jag tror det är ca: 75 % som lider av mobil besatthet! och jag kan väl erkänna att jag tillhör de dära, hahah Man känner sig naken utan sin mobil inte sant? Efter uppsatts skrivningen hade man 3h håla, sjukt drygt,! Träffade på My, vi begav oss till Ö&B, och stor shoppade, jag investerade Body Butter (jordgubb) och hårinpackning! Har även börjat kolla lite till min, johanna & ellens utomlands resa, jag vill till en Ö i Grekland som heter Zakynthos :)

Dock blev älsklingen sjuk idag :/ inte kul


Skulle egentligen bowla imorgon med tjejerna men Johanna har blivit sjuk så allting sket sig :/ men vi måste göra det så snart som tycker jag, istället ska jag umgås med Catharina & Emma, ska bli riktigt skoj tycker jag ! Sen på lördag kommer Sophia, blir film mys med henne :)


puss

Inga kommentarer: